E-Mobile to platforma, która ma za zadanie wspomagać użytkowników, tam gdzie system centralny jest niedostępny. Głównym celem wykorzystania takich rozwiązań jest wyeliminowanie dokumentów papierowych pośredniczących w zbieraniu danych wprowadzanych następnie do systemu, co może generować błędy oraz opóźnia proces. Aplikacja e-Mobile może być używana w trybie offline lub online, w zależności od potrzeb wymiany danych.
Doskonałym przykładem jest film poświęcony „Jak wydobywać miedź, srebro i złoto” zrealizowany przez Fabryki w Polsce. Przedstawia praktyczne zastosowanie aplikacji u naszego klienta KGHM Miedź Polska S.A., gdzie e-Mobile jest wykorzystywany przede wszystkim do obsługi zleceń serwisowych maszyn dołowych. W komorach serwisowych nasza aplikacja działa na „pancernych” laptopach z ekranem dotykowym. Serwis maszyn dołowych jest wykonywany przez firmę zewnętrzną dla KGHM. Oni zapewniają pracowników oraz części zamienne potrzebne do napraw.
Funkcjonalności e-Mobile w KGHM:
- Ewidencjonowanie czasu pracy pracowników firmy serwisowej;
- Ewidencja użytych materiałów do napraw maszyn dołowych;
- Ewidencja liczników maszyn dołowych – parametry eksploatacyjne takiej jak np. kilometry, godziny;
- Obsługa magazynku – dostawy części, zwroty, przesunięcia między komorami;
- Obsługa podzespołów – montaż/demontaż na maszynach dołowych. Podzespoły to np. silnik, skrzynia biegów, most;
Zapraszamy do obejrzenia, krótkiego filmu:
https://www.youtube.com/watch?v=1vNM9vrX8Wg
Zobacz również: Systemy CMMS | System do utrzymania ruchu | System CMMS | Program do utrzymania ruchu | Facility Management | CMMS
Przeczytaj:
- Wsparcie dla utrzymania ruchu, czyli systemy CMMS
- Rola cyfryzacji procesów utrzymania / systemów CMMS w czasach pandemii
- Jak zwiększyć efektywność obsługi zgłoszeń w utrzymaniu ruchu?
- Zarządzanie majątkiem w firmie