W lipcu br. nasza spółka wygrała przetarg na kompleksowe wdrożenie systemu CMMS z dedykowanym modułem do monitorowania zużycia energii elektrycznej maszyn w polskiej firmie produkującej meble dla ponad 30 krajów na świecie – Euroline Sp. z o.o.. Zakres projektu przewiduje wdrożenie naszego autorskiego rozwiązania – ZMT – wraz ze wszystkimi oferowanymi modułami. W tym między innymi:
- Magazyn części zamiennych z obsługą kodów kreskowych.
- Aplikacja e-Mobile, która umożliwi np. zgłoszenie awarii przy wykorzystaniu tabletów.
- Planowanie przeglądów Preventive maintenance.
- Moduł Andon – wyświetlający na telewizorze w warsztacie zgłaszania awarii oraz statusy aktualnych prac.
- Rozliczanie pracy mechaników – z informacjami o kompetencjach, stawkach oraz czasie pracy.
Niestandardowym modułem w projekcie jest uruchomienie modułu zbierania danych dotyczących zużycia energii. Dostarczymy niezbędny sprzęt, zainstalujemy czujniki na urządzeniach oraz połączymy z bazą danych ZMT. Jako jedna z niewielu firm na rynku, możemy się pochwalić niezbędną wiedzą i doświadczeniem w dostarczaniu takich funkcjonalności! Dodatkowo nasi specjaliści zintegrują ZMT z systemem MES oraz ERP, które obecnie już działają w Euroline. Planowany termin zakończenia prac wdrożeniowych to koniec października 2020 r.
Jeżeli chcesz się dowiedzieć co jeszcze otrzyma Euroline w ramach bazowej konfiguracji ZMT, kliknij poniższy link http://eurotronic.net.pl/zarzadzanie-majatkiem-trwalym/
Poznaj naszą ofertę: System CMMS