• Jakość
    Jakość to ciągłe dążenie do doskonałości.

    Pracujemy nad nią każdego dnia.

  • Innowacyjność

    Pragnienie bycia pionierem stymuluje nasze innowacje. Sprawdź naszą ofertę systemów CMMS, systemów EAM oraz konserwacji.

  • Doświadczenie

    Tworzymy przyszłość, wykorzystując doświadczenie.
    Wskazuje nam to dobry kierunku.

  • Bezpieczeństwo

    Gwarancją naszego rozwoju jest bezpieczeństwo.

    Ono daje nam poczucie spokoju.

close

ZMT Service

Funkcjonalność systemu ZMT Service jest adresowana do firm wykonawczych oferujących usługi remontowe, serwisowe, konstrukcyjno-montażowe, jak również do typowych firm budowlanych. W odróżnieniu od klasycznego zastosowania systemu ZMT dla obszaru utrzymywania obiektów własnych ZMT Service jest rozwiązaniem wspierającym przygotowanie, realizację i rozliczenie prac na rzecz zewnętrznych odbiorców usług. Jest to więc zintegrowany system obsługujący działalność podstawową firm wykonawczych.

 

Oferowana funkcjonalność systemu obejmuje:

  • moduł zgłoszeń serwisowych klientów wprowadzanych online lub poprzez infolinię;
  • pełne zarządzanie umowami z klientami zlecającymi prace firmie wykonawczej;
  • kalkulację ofertową, opracowanie ofert oraz przesyłanie ofert w trybie online;
  • przyjmowanie bieżących zamówień na usługi;
  • przygotowanie techniczne zleceń wykonawczych (kalkulacja robót, dokumentacja, zasoby realizacyjne);
  • opracowanie budżetu zlecenia wg zadań, zasobów i okresów;
  • zakupy materiałowe wg potrzeb wynikających ze zleceń lub stanów magazynowych;
  • kontraktowanie podwykonawców robót;
  • gospodarkę magazynową – stany zapasów i wszelkie transakcje magazynowe (dostępne funkcje zastosowania kodów kreskowych);
  • przygotowanie harmonogramu Gantta dla zadań zlecenia;
  • bieżące raportowanie postępu w realizacji zakresu robót;
  • ewidencję zużycia materiałów, pracy sprzętu i transportu;
  • monitorowanie i zatwierdzanie wykonania zakresów robót podwykonawców;
  • wystawianie i rejestracja zatwierdzeń protokołów odbioru robót;
  • generowanie faktur sprzedaży dla zakresów objętych protokołami odbioru;
  • rozliczanie zleceń i analiza wykonania zamówień i umów.

Wszelkie ponoszone nakłady i koszty mogą być przypisywane do elementów kalkulacji realizacyjnej, co jest zgodne ze standardami nowoczesnego controllingu operacyjnego budów.

Po zakończeniu realizacji zlecenia zakres zlecenia, zużyte materiały, komponenty i pracochłonność mogą być odnoszone na odpowiednie  obiekty w bazie danych, np. obiekty techniczne Klienta w celu aktualizacji ich historii serwisowej. Jest to istotne np. w przypadku związania się z Klientem długoterminową umową serwisową.

 

System zawiera również liczne katalogi zasobów własnych: bazę sprzętu, narzędzi i wyposażenia, pracowników technicznych oraz specjalności zawodowych.
Standardowo oferowany jest bogaty zestaw raportów, strona domowa prezentująca w formie graficznej zestawy wskaźników oraz analizy i statystyki na podstawie danych zawartych w bazie.

Eurotronic zapewnia pełną integrację ZMT Service z obecnie posiadanymi systemami i bazami danych przedsiębiorstwa.

W ramach usprawniania procesu przepływu informacji system dysponuje mechanizmem powiadomień, który stosując różne środki przekazuje uprawnionym pracownikom informacje np.
o nowym zleceniu poprzez email, telefon komórkowy, czy też tablet.

 

ZMT może stanowić interesującą alternatywę dla tych firm i instytucji, które z różnych powodów nie są zainteresowane inwestowaniem w renomowane systemy EAM oferowane przez światowych potentatów.