close

Eurotronic w nowej odsłonie

Eurotronic = ETC w nowoczesnym wydaniu

 

Nazwa firmy oraz kolor pomarańczowy pozostają bez zmian. Dzięki temu została zachowana ciągłość wizerunku, przy jednoczesnym wskazaniu ducha innowacyjności spójnego z branżą nowych technologii. Nowe logo w sposób czytelny i spójny artykułuje unikalne cechy firmy za pomocą nowoczesnego designu. Można śmiało stwierdzić, że efekt zmian wydobywa potencjał marki z zachowaniem jej unikalnych wartości wpisanych w „DNA” brandu, takich jak: jakość, innowacyjność, doświadczenie, bezpieczeństwo, nieustanny rozwój. Kolor szary obecny do tej pory zastąpiła czerń tożsama z rzetelnością, niezawodnością i profesjonalizmem.  Znak ma nowe pro­por­cje,  liter­nictwo i jest doskonałym przykładem nowoczes­nych tren­dów. Główną rolę odgrywa lekka typografia. Jest więcej przestrzeni i świeżości.

 

 

euro_ec

 

Elementem, który szczególnie przyciąga uwagę jest sygnet (zapis słowa pisanego za pomocą formy graficznej zwiększającej czytelność przekazu) umieszczony z lewej strony, przed nazwą firmy. Ma on postać koła symbolizującego proces, pełen cykl (360°), rozwój, doskonałość oraz najwyższą jakość wpisaną w strategię działania spółki. Ponadto jest uproszczoną wersją litery „e” (Eurotronic).

 

Nowe podejście do wizerunku zakłada posługiwanie się pełną oraz skróconą nazwą firmy. Forma oszczędna złożona z trzech liter etc (EUROTRONIC) uwzględnia aspekty praktyczne tzn. elastyczne dostosowanie znaku do różnych nośników informacji. Wprowadzony został również nowy claim (slogan korporacyjny). Sformułowanie „QUALITY FIRST” zastąpiło „Committed to Quality”, które jasno i czytelnie komunikuje kluczową wartość zakorzenioną w kulturze organizacyjnej Eurotronic.

 

euro_ec1

 

O czym „mówią” detale

  • rozpoczęcie nazwy własnej od małej litery – oznacza ciągły kontakt z Klientem, otwartość, doskonałą komunikację
  • sygnet symbolizujący koło (360*) jest jednocześnie uproszczoną wersją litery „e”(Eurotronic ) – symbolizuje rozwój, proces, doskonałość, najwyższą jakość usług, pełny / kompleksowy charakter oferty
  • typografia, krój pisma  – to synonim nowoczesności, lekkości, elastyczności
  • kolor pomarańczowy –  opisuje wysoko wydajne, innowacyjne rozwiązania, energię i kreatywność
  • kolor czarny – to niezawodność, rzetelność, profesjonalizm

 

Rewitalizacja została podyktowana potrzebą dostosowania oblicza marki Eurotronic do najnowszych rozwiązań marketingowych i wizerunkowych. Poza tym domeną każdej Gazeli Biznesu jest dynamiczny rozwój. Złota zasada głosi, że wizerunek powinien być zgodny z tempem wzrostu. Decyzja jest zatem w 100% uzasadniona!